Julstämning

Jag har julstämning, det är så fint med julstjärnan i fönstret och när det är alldeles vitt utanför :)

Igår jobbade jag till 3, hem lagade mat och sen fick jag för mig att fara ut och åka skidor, vafan tänkte jag? jag som inte tränat på  4 månader (ja ni läste rätt 4 MÅNADER!!!). Letade rätt på min gamla, numera mögliga sporttopp och sen på med långkalsonger och mickes militärunderställ. Efter 1 kilometer i spåret hade jag blodsmak i munnen och var helt säker på att jag skulle kollapsa, jag tog mig 7 km, vilket jag måste säga var en riktig bravad. Tack Carin och Anders för mitt psyke. Tillbaka vid bilen försökte jag ringa Linnea, fick fram "ska bara duscha kommer sen" innan jag fick hostanfall och så ont i lungorna att jag knappt kunde andas, Sen dess har jag haft hosta ( jag låter som en tant som rökt i 50 år).

Linnea bjöd på nybakad kladdkaka och desperate mys, även fast Linnea inte har något somhelst intresse i Desperate. Supermysig kväll :)

NU ska jag hinna sova lite innan jag ska på farmen och jobba.

Jul, jul, strålande jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0