Goodnight sweetheart.

Idag är sista julshowen på farmen. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men det känns jättetråkigt. Jag kommer sakna att jobba där på helgerna, eller jag kommer sakna alla som jobbar där på helgerna :/ Tur att vi har personalfest på annandagen :)

Igår var första gången jag inte stod i baren under showen, vilket betydde att jag faktiskt fick se hela. Den är så bra, undra om jag är partisk i fråga? förmodligen. Mamma och pappa ska och se idag, fast mamma var sjuk igen, så Lovisa kanske får ta hennes plats. Annica ska dit i kväll också, det ska bli så roligt att träffa min Norska :) haha


Nu ska jag ta och blåsa håret :) Ps. Kan jag få tillbaka den här hudfärgen tack :b





















It's gonna be a haertache tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0