Dagarna efter jul.

God morgon, eller morgon, eller nej, jag vill sova, jag vill inte att det ska vara morgon. Natt, kväll.. Jag vill ligga hemma och sova i min säng, i Mickes famn.


Juldagen, Annandagen och igår, lördag, går att beskriva med två ord, kaotisk fest. Inte för min del, jag har börjat jobba vid 7 varje morgon dagen efter. Men jag erkänner jag har ju ändå varit där, jag vill väl inte sitta hemma och stirra in i väggen när alla jag känner, till och med mamma och pappa, är och roar sig. Då ska jag berätta att det inte händer ofta att mamma och pappa lämnar hemmet.


Juldagen på farmen var det kaos när alla skulle in, falskkopierade biljetter, fullt på dansgolvet, en packad pojkvän som skulle uppträda.


Annandagen var det återigen dags att fara på farmen, personalfest. Tacos till middag, gratis bar hela kvällen, gratis taxi till ICE, gratis inträde på ICE, nota i baren som vi fick skriva upp våra inköp på - farmen betalat. Jag vet, visst låter det som att kvällen inte kunde bli något annat än succe, men jag var så trött så jag höll på att svimma. Jag kröp ner i min säng vid 2 tiden, helt underbart. Min man kom hem klockan 07.00


Igår hade Sebbe och Gurra födelsedagsfest i Harads. Jag slutade klockan 20.30. Jag, Johanna och Edvin var i Harads vid 22 tiden. Alla andra var redan där, jag säger bara en sak, kaos.


Det har varit tre trevliga dagar men dock lite för lite sömn, så ikväll ska jag sova. Efter att vi har varit på middag, och handlat och städat, plockat upp julklapparna, osv. :S

Du får göra om mitt namn och börja kalla mig för din


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0