Tonight's the night.

Sista dagen i Sverige på ett bra tag. Igår hade jag och Micke myskväll. Vi åt middag på Panelen, Pepparstek och Pommes :) Även om maten var ruskigt god så vet jag inte om den kompenserar de sjukt höga priserna och den otrevliga personalen. Till efterrätt blev det päronhalvor i ugnen med smält choklad och glass. Vi såg film och som vanligt kunde jag inte hålla tårarna borta. Det är inte mitt fel, när jag tänker på hur länge det dröjer tills nästa gång jag får pussa Micke, sova i vår säng eller ligga i soffan och titta på tv tillsammans börjar tårkanalerna fyllas och ögonen blir mer som öppningar för niagarfallen. Älskling, du är helt underbar.
Karin ( Mickes mamma) ringde och önskade mig en trevlig resa igår, jag kommer sakna henna, och Harads. Jag kommer helt enkelt sakna allting. Varför var jag tvugnen att födas till en så sentimental människa?

Idag har jag packat allting jag behöver från lägenheten och sen storstädat den. Fråga mig inte varför, för att få tiden att gå snabbare och förmodligen någon ärftlig genuppsättning från Mamma. Hon städar alltid innan vi ska fara men det är ju faktiskt mycket mysigare att komma hem till ett rent hus. Dock lär min lägenhet inte vara så ren när jag kommer hem, men. okej jag har ingen egentligen förklaring till varför jag städat. vi lämnar ämnet.

Klockan 21.00 går planet till Stockholm. Vi ska leka uteliggare och sova i en konteiner, eller hyra en stol på Rest&fly som vi gjorde sist. Det kommer bli jobbigt att säga hejdå på Kallax till mamma och pappa, kanske Lovisa om hon orkar följa med ;b Dom är på sammapostion i "kommer-sakna-mest" skalan som Micke, number one.

Mer har jag inte att tillägga förtillfället.

Hejdå Sverige, vi hörs i Barcelona

Kommentarer
Postat av: Anonym

LIINAAA, you and me in barca.. kan ju inte bli bättre! har du packat allt?? (mest en panikfråga till mig själv men jag låtsas vara lugn och sansad) ihhhh....

2008-08-28 @ 17:23:40
Postat av: petra

hoppas ni får det så bra där borta nu! Du får lova att skriva lite där borta så man vet att du lever ;) puss babe!

2008-08-28 @ 19:55:48
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0