Popcorn

Jag håller på att hungra ihjäl. Vi har ingenting hemma, vi har inga bröd, smör, pålägg. Inte ens hårdbröd. Vi har inte fil eller någonting annat som man kan spontan äta från kylen. Vet ni vad det leder till, Jo att jag pressar i mig det vi har hemma vilket är allting man borde undvika: Glass, kakor, Choklad, jag har tillochmed poppat Popcorn.
Kan micke bara komma hem från jobbet så jag får fara och handla mat, det här är ett skämt.
Dessutom har jag lite ångest, jag råkar nämligen veta att mina kära vän Linnea Jonsson har tagit på sig sin nya springdress och är ute på vägarna medan jag sitter hemma i soffan och kelar med popcornpåsen, vilket betyder att hon kommer se helt slimmad ut i sin biniki, medan jag inte ens vet om jag vågar ta på mig min ;p

Hållpunkter för dagen:
- Handla mat med Micke på Ica Kvantum 12.30
- Hämta linnea i Bodsvedjan och betala vårt boende klockan 13.30
- En måndagsfika med vänner på Hasse klockan 14.00
- Middag hos mamma, lax och potatis :) 17.00
- Resterande tid av kvällen ska jag packa och tvätta. Det är bara 4 dagar kvar, paniken börjar smyga sig närmare.

Det första jag hörde i morse var:

Kirgiziskt flygplan störtade efter start, Omkring 70 dog - 24 ska ha överlevt
Nu har 2 plan störtat inom loppet av 4 dagar, jag började bli lite flygrädd. En liten tröst i det hela var ju att planet som kraschade idag var ett bolag som inte är tillåtet att flyga inom Europa pågrund av dålig säkerhet.




Kommentarer
Postat av: Barcabrud 1 som uppdaterat sin blogg

AH, när jag läste det sista blev jag så panikslagen att jag avbokade resan! bara så du vet.. ;) haha, lina jag tror inte du behöver vara såå orolig över min slimmade kropp. eller blir man jättesmal om man springer 1 gång / år? kanske man blir.. isf bör du passa dig. Annars tycker jag du ska trycka i dig all mat du kan nu, för du vet vad som väntar i B. Hehe. Vi ses snart hoppas jag, för du har ju tamejfan min bil.. (min ja)

2008-08-25 @ 11:33:54
URL: http://linneaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0