GRATTIS LOVISA

Idag fyller min kära syster 18 år! grattis grattis grattis. Det känns jättetråkigt att jag inte kan vara där och gratta henne på morgonen, med min underbara sångröst och presenterna. Men jag kommer ikväll, jag lovar, såfort jag slutar! :)

Nolia var ju supermysigt, har aldrig varit där förut. Jag och Lovisa sprang omkring och blev sminkade, fick benen rakade, skorna putsade (vilket dock var dumpt för mina skor gick typ sönder efter det). Hade kunnat spendera upp hela min lön men jag hejdade mig lite och slutsumman landade på 400 kr!
På jobbet har jag fått byta projekt till Vinna, jag vill tillbaka till fastloj, jag blir tokig! Idag är min nästsista dag på hotellet, det känns rätt skönt!
I bilen till Piteå satt vi och lyssnade på Rix FM. Åh, måste avreagera mig. I en timme irad tjatade dom om hur dåligt det var av Sverige att dom som vinner en OS-medalj bara får en maskot (förutom miljonerna från OS). Och att Sverige inte ger dom någonting. Nu vill jag berätta att när det var OS i Aten. Om Grekerna då vann guld fick dom en livstidsanställning av staten (lön hela livet utan att behöva jobba) och ett hus värt x-antal miljoner. Vaddå, det får väl vem som helst att dopa sig? Har man chansen att få det så bra så skulle då jag chans och dopa mig: Om jag inte blir påkommen får jag leva ett liv i lyx resten av livet, och jag blir påkommen måste jag sluta med min sport, hmm svårt val.
Nä skippa alla dessa extrapengar till Guldtagarna, dom har ju redan hur mycke som helst. Ge dem till fattiga barn eller någonting istället, dom som verkligen behöver det!

Barcaläge:
Janna skulle gå och kolla på min och linneas drömlägenhet idag på morgonen, vilket borde betyda att hon är där ca nu. Åh jag hoppas den är lika fin som på bilderna, inge mögel, äckel osv. Ikväll får vi veta, åh, det är hur länge som helst tills dess känns det!
Jag har nu förresten insett att jag måste klippa mig innan vi far (johanna, anna och linnea,  ni kan pusta ut nu, ni slipper klaga mer :b). Dock blir jag typ alltid missnöjd för alla frisörer ska alltid tunna ut mitt hår, jag vill ha det tjockt! 


Kommentarer
Postat av: anna

så ni for till nolia ändå?

2008-08-07 @ 09:37:54
Postat av: lovisa

för jag fyller 18. shalalalala.. bäst för dig att du kmmer efter jobbet ;) pussss

2008-08-07 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0