Fika

Igår satt jag, Linnea, tommy och hans syster nervösa, som små grisar som ser slaktmaskinen närma sig, och såg höjdhoppsfinalen med Stefan Holm. 2 timmar helt i onödan och där rök Sveriges enda guldmedaljchans. Jag och Linnea tog hennes vita ferrari till Hanssons där vi tog en snabbfika med Johanna och Hanna innan vi skyndade iväg till jobbet. Hann även förbi apoteket och inhandla nödvändigheter till Barca.
 
På kväll tvingade jag med mig micke till hampis efter jobbet. Jag var tvungen att skicka in dom sista detaljerna till Barcelona-home, dom vi ska bo hos i Barcelona. Vi mysfikade mackor med salami och brieost (vilket har blivit mer vanligt förekommande pålägg än vid fina tillfällen, jag tror egentligen inte det är så bra, men gott ;D)
Vi somnade tidigt och mamma kallade oss tråkmånsar :b

Gjort/Att göra idag:
- Hämta Lovisa på tåget klockan 11
- Gå på banken och lösa ut skattepengarna
- Städa mitt rum i hampis
- Hitta en datorväska till flygturen
- Boka hemresa under min födelsedag (pappa betalar)
-
Jobba 16-21
- Handla vitkajalpenna, schampo och balsam

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0