Farmenavslutning

I fredags for jag och micke till Harads, såg OSinvigningen med hans mor och far, åt smultrontårta och somnade i kylan i mickes bäddsoffa :) På morgonen for på en liten roadtrip ut i skogen och plockade blåbär. Jag och micke var där förra året och plockade, iår hade vägen nästan helt försvunnit!

sen for vi förbi hans syster + familj i deras stuga innan vi for hem till boden.
Förfest hos selan, jätte mysigt med gitarr och sång! Sen farmen, drängarna är oslagbara :) hinner inte skriva mer nu, för nu går min skjuss till fjällen! ;)

förresten är vårt boende nu bokat! blev inte det rum vi tänkt, för det hann bokas under natten, men nu har vi ett nästan lika fint, bara att vi saknar balkong ;/

Jag är kung över ängarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0