En vecka kvar..

Eftersom jag och Linnea ska umgås med varandra 47 dagra i rad, dag som natt. Jobba, äta, sova, sola, bada, andas tillsammans passar vi på att umgås hela dagarna här hemma innan avresan också. Det vore ju logiskt att hinna träffa alla andra innan vi far. Problemet är bara att vi alltid hamnar tillsammans hursomhelst, kan helt enkelt inte hålla oss ifrån varandra ;b (kan också bero på att alla andra är sjuk, jobbar, lirar dota eller "ska vara med grabbarna ikväll")

Gick på stan igår och spenderade ca 500 kr på 10 minuter. Inhandlade mig nytt schampo och balsam, Graham Webb, har saknat mitt Daily Strength. Jag har varit på villovägar ett tag och provat på Tigi - Brunette Goddess och Sebastian men insett att Webb är den enda för mig. Jag hade egentligen bara tänkt gå in på Frisyr och kolla vad dom hade för alternativ, men så kom Hanna och skulle hjälpa mig. Då insåg jag att det var lika bra att spendera alla skattepengar på en gång.
Köpte också en ny kajal (om ni inte har märkt det är jag beroende av vit kajal). Köpte även ett nytt nagellack, Hallonrött! Är så förbannat less på all billigskit som ramlar av naglarna efter en dag, så köpte nagellackens Royce rolls, O.P.I - och det vart värt varenda öre, det var helt magiskt att måla med det. Inga ränder, klumpar eller andra hemskheter.
Mötte upp med Linnea på stan och insåg att hon skulle byta till mitt jobb i Barca istället för att jag byter till hennes, nu ska hon bara få jobb där :b
På jobbet delade vi på en tomat och en paprika till middag, vilket slutade med att vi var tvungna att fara på Coop Konsum efter jobbet (tradition för Silentiumarbetare). For hem till mig och frossade parisare! Satt uppe hela natten för att se 200 metersfinalen (Reprisen). Tommy och Micke kom vid midnatt.






Idag har jag bara vaknat och sett OS. Lovisa kommer hit efter hon är klar på körskolan. Så ska jag mata henne och mysa lite :)

/Lina Hällström 889027


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har inte bestämt mig ännu. mamma ska gå och kolla åt mig och sen skicka bilder :p den måste ju vara fiin! det måste vi absolut göra, kanske blir en inflyttningsfest också :) när är det ni kommer hem igen? och du, vars köpte du opi? bästa nagellacket!

2008-08-21 @ 16:09:13
URL: http://emelierisbergs.blogg.se/
Postat av: Emelie

ska kolla på några stycken, så vi får se vart jag hamnar :) ja helt klart en reunion! jag missade ju den ni hade för ett tag sen.. synd, då är jag i stockholm. men tiden går fort och vips så är det oktober ;) ses snart! puss

2008-08-22 @ 04:14:13
URL: http://emelierisbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0