Du ser andra halvan av solen när den sjunker i höst

- Jag sitter här och undrar vart vi hamnar härnäst.

Igår blev jag frälst av min Gud. Där stod jag tillsammans med Anna och gungade i takt till Elegi, Solen i Ögonen, Hugger i sten, ja alla underbaralåtar som Lars Winnerbäck gjort. Jag kan inte beskriva hur bra det var, jag var gråtfärdig hela konserten. Hans röst är som världens underbaraste vind som bara tränger sig in i hjärtat om omfamnar det. Avslutningen med Kom Änglar var som grädden på moset, som sockret i filet och som ett perfekt slut på en perfekt sommar. Eller den är väl inte riktigt slut än, speciellt inte för mig och Linnea :)

Har haft funderingar länge på vad jag vill göra det här året. Stanna kvar och bara jobba i Boden året om känns lite tråkigt. Eller egentligen inte, jag har ju min underbaring M och alla mina vänner (förutom anni som flyttar till Umeå:/) men jag vill ändå ut och pröva mina vingar, haha. Förra veckan (efter många långa funderingar) har jag och Linnea bestämmt oss för att fara till Barcelona och jobba. ¨
Så därför tar jag nu upp min blogg igen, för att skriva vad som händer och sker kring det.
Planerna är att fara ner den 29 augusti och stanna till ca 15 oktober. Linnea ska til Stockholm och se Coldplay den 17 september, då kommer jag nog hem över helgen och pussar på min mikael som jag kommer sakna ihjäl mig av.

Barcaläge:

  • Försöker hitta boende, Janna och Linnea som bor där kanske kunde hjälpa oss att titta på en lägenhet.
  • Möte idag efter linneas jobb, kolla på resor, skriva lista med allt som behövs göras, skrika lite av nervöshet.


 

 





jag orkar inte jobba nå mer
/ L som i Lina Päjvi Birgitta Hällström


Kommentarer
Postat av: barcabrud 1 (hehe)

AAAAHHH.. ska vi åka nu eller?! längtar som en tok babyy, boka snart?

2008-08-04 @ 18:51:07
Postat av: Emelie

åh jag skulle också vilja åka dit :) men jag ska tillbaka till plugget till hösten.. skjut mig långsamt :p men då ses vi i oktober, puss snygging

2008-08-05 @ 22:15:08
URL: http://emelierisbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0