Creu D1

Janna:
heej har varit och kollat på den idag, den var riktigt fint faktiskt. ren & fräsch. täffade 4 tjejer som bodde där och dom trivdes och verkade schyssta. det var ju sjukt snyggt där inne:) det var rent o fint, iof var städerskan där men.. terassen var jättefin och stooooor, lite avis på ta den. rummet var nice, alltid bra m balkong. hela lägenheten var airconditionad så det var svalt o sköönt. vill ni ha den så tycker jag ni ska ta den, låg nära espanya metron också, typ 1 min från lägenheten. hoppas det var till nån hjälp! ha det bra kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

om jag inte skulle plugga, skulle jag helt klart gjort det! ni kommer ha så himla roligt :) jag ska läsa massor.. kommer vara som att gå på gymnasiet igen. och tyvärr ska jag plugga fysik :( men jag ska försöka få kommunen att låta mig läsa i luleå istället så jag slipper mr b haha. fast jag längtar ändå lite, för nu ska jag äntligen skaffa min efterlängtade lägenhet som jag kan fixa i ;) pusss

2008-08-09 @ 02:45:48
URL: http://emelierisbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0