Barcelona countdown; 24

Att stryka från "AttgöraninföraBarcelona"-listan: 

  • Säga upp min StepIn-kort (det borde jag gjort för 2 månader sen).
  • Beställa alla flygresor. Jag kan inte stryka det riktigt än, men ska boka åt både mig och linnea (hon är och golfar), hade tänkt beställa nu, men blev osäker och ville ha henne i luren när jag gjorde det, så vi inte ändrar oss angående något datum. Sammanlagt går alla resor per person på ca 3000 kr, helt ok summa för mig.
  • Fråga mamma om jag får ta med våran bärbaradator
  • Tvingar ur henne ett ja till svar ;b
    _______________________________________________________________

  • Igår var jag och Micke hos mamma och pappa och åt mumsmiddag. Planerade våran fjällenresa som kommer bära avstapeln, för mig, på söndag och för micke på onsdag.
    -jag går och fiskar



    Efter jobbet for jag till RAb där min man och hans vänner lirar dota hela dagarna/kvällarna/nätterna. Åt pizza, såg 2 1/2 men, johanna kom förbi och snackade skit.

    nu är det mat, puss hej


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0