Avskedsfest

Mötesplats: I Hanna Hanssons lägga
Tid: Efter middagen
Mål: Dansa tills morgonen

Jag, Anna, Johanna, Hanna och Linnea startade kvällen hos Hanna. En riktig nostalgikväll med dom bästa hitsen från våran uppväxt. Dans till Solid Hormonie, Soap, Steps, möjligtvis att det tillochmed förekom ett uppträdande till Spice Girls - Wannabe, men det låter vi vara osagt. (Jag var Mel B) Nu ska jag berätta för alla människor där ute, att det finns inga bättre personer än mina vänner. Gårdagskvällen var så underbart rolig, egentligen hade jag velat stanna hos Hanna hela kvällen och bara vara vi, för det är då det är som roligast, då man riktigt vågar vara sig själv :) Fast när vi väl vandrade iväg till Selan och träffade Matsie, Mattias, MickeNIll och minmicke, Rabas, Gurra och alla andra så insåg jag att jag behöver dom också :)
Mattias ska till japan och plugga ett år, matsie ska flytta till Göteborg, snart är inga kvar i Boden.
Dans, prat, spel, Grodan, Burr, allsång - Kvällen får 5 av 5 möjliga.
 

Nu är det dags för en välbehövlig dusch.



 
ANNI, glöm oss inte ;b


Kommentarer
Postat av: anna j

I'll never forget you (eller våra upptränande igår) JAG ÄLSKAR ER ;-*

2008-08-24 @ 15:58:56
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0