vårkänslor

Eftersom det har varit omöjligt att ta sig in på bloggen de senaste dagarna har det inte gått så bra för mig att blogga. Nu verkar det ju fungera i alla fall, så jag passar på att skriva en rad eller två :p

Lördagskvällen slutade inte som planerat, eller ja halvt. Emma hade ordnat en överaskningsfest för amanda vilken jag hade tänkt fara på. Men på fredagkvällen ringde Inre Kraft och sa att jag inte kunde få ledigt :/ Avbokade mina planer och planerade in en arbetande lördag. Det känndes ändå rätt bra, då slapp jag slösa massa onödiga pengar. Lördagmorgon ringde Katrin och sa att hon hade fixat så jag kunde få ledigt i alla fall. Var inte på något festhumör så b0okade in en Körslagetkväll hemma hos mamma och pappa, men tacos och godsaker. Vid halv 8 ringde mirja och bjöd in mig på fest. Tackade nej men ångrade mig efter 5 minuter, det var ju faktiskt löning! Förfest med körslaget och film, haha. Jag Mirja och Fredrik for ut vid 23.
Kvällen slutade riktigt bra på tc, ruskigt mycke folk ute. Jag Petra och Moa fick skåda många roligt/pinsamma/hemska saker under kvällen. 

KÖRSLAGET

Idag har jag och petra tränat, färgat hennes hår och prommat in till stan. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0