Råttor

Micke for iväg igårmorse klockan 04.45. Jag var döende, tror jag lyckades vakna 2 sekunder och ge honom en hejdåpuss. Jag hoppas ni såg honom i tidningen idag, jag är lite nervös när han ska sjunga i tv (hoppas han inte hittar nått internet och läser det här innan programmet). Eller okej jag är inte nervös, men lite spännande är det :) Jag spenderade dagen med att möblera om, det blev mycket finare!

Gårdagen spenderades i hampis. Jag och lovisa tog en prommenad ner till stallet. Jag hatar att erkänna det, men det är rätt mysigt med ett stall ändå. Gick förbi Icaheden påvägen, skulle hyra en film. Det slutade med att vi bestämmde att vi skulle låna Råttatouille av Kalle iställlet. Promenderade ner till stallet och när jag skulle hämta havre åt Dundra (det enda jag klarar av;p) var det en råtta i maten, fyfan vad jag blev rädd. Det var mörkt och jag såg bara nått som rörde sig. Tog typ två sekunder innan jag förstod vad det var. Skrek och sprang ut (precis som vilken vettig människa som helst skulle göra).
Det slutade med att vi såg Den sista samurajen istället, en råtta om dagen räcker.
 image156

image157

Idag har jag hunnit vara med mamma på stan, handlade:
- Två blomkrukor som snart ska få svärmorstungor planterad i sig
Två stenare från Åhlens Inristat kärlek i den ena och 'älskar dig i den andra
-
Servetter radiga i somriga färger
-
En bunke att baka bröd i
- Cashewnötter och olivolja

Ikväll kommer Petra och Ingela hit på middag. Körslaget är högst rankat på dagordningen.




 

Kommentarer
Postat av: eleonora

hehe okej, skönt att känna att man lever säg: )
nja vet inte, har inte pratat med nån, fast är lite småsugen faktiskt.. själv då?

2008-04-05 @ 14:07:07
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: madde

var det micke som var han som sjöng solo? gymt duktig isf. brolles gäng knäcker ju allt och alla!

2008-04-06 @ 13:16:53
URL: http://maddekemppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0