På lördag är det fest

Ikväll ställer Rickard (möjligtvis utan c) upp med fest, 30 år. Fast du får inte något Grattis förrän imorgon :b
Jag är laddad, som mirja skulle sagt: Vi ska bli jäävligt snygga ikväll !
Dagens första problem är vad jag ska ha på mig, jag har lånat en klänning av Mirja. En siden klänning som går ner till knäna, alla tvingar mig att ha den, men jag vet inte om jag vågar, jag känner mig så fin och uppklädd i den.
Dagens andra problem är att jag inte får se körslaget. Det går ju repris på söndag så får bänka mig framför tv:n då, men det är ju ändå inte samma sak. Mamma får medela hur det går, jag tror inte att dom åker ut, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag ta en joggingtur in till stan, jag vill påpeka att jag är i hampis :b Sen blir det Hanssons och klockan 6 drar allt igång, med mat och hela köret. Jag hoppas att Anna och Linnea dyker upp efter deras pardate och att petra skippar pimps&hoetemat (sötnöt, det är inte din grej, du  passar bättre på våran fest).
Tanken är väl att vi ska ut på TC sen, men jag hoppas att det är så bra så ingen vill ut, jag är less på Innekrogen.se ..


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag saknar er dar hemma ocksa! hoppas ni har kul ikvall :)

2008-04-26 @ 22:05:34
URL: http://emelierisbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0