Några timmar innan tåget går

Borde börja packa, orkar inte riktigt än. Det är såjobbigt att vara klar vid lunch när tåget går 17.00. Tror dessutom att jag inte ska ta med mig så mycket saker, bättre att det rymms mer på hemvägen. Innan jag far ska jag hinna:
Fara hem till hampis (kolla min mail om jobb, om deklarationen har kommit, hitta en resväska, lämna bilen)
Fika med Mirja och Johanna (jag och selan våldgästade förresten henne och Edvin igår. Jag och Johanna åt bullar och såg TopModel, killarna var som fastklistrade vid datorerna. Dom skulle se Manhester - Roma, men missade hela matchen. killar killar) 
Ladda Mobilen, Kameran och Mp3:n (inlånad av johanna).
Handla godsaker till tåget och kanske lite mat.


Pussochpling


Kommentarer
Postat av: Linnet pinnet

jaaag längtar!! ring mig när du sitter på tåget babe! ihhh..

2008-04-10 @ 09:50:29
URL: http://linneaji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0