Linas 10-i-topp-lista

10. Kvantums miljövänliga "plastpåsar". En av många anledningar varför Kvantum är bättre än Coop, en annan är : inte lite många pensionärer med rullator
9. Proviva Mango Gott och bra för magen
8. GoGreen Cashewnötter Osaltade, nyttigare, mycke godare
7. Vårvädret Snart får jag använda mina vagabondskor och mina förhoppningsvis nyköpta tygskor
6. Smoothies Helt underbart gott. Gjorde en igår med havremjölk, jordgubbar och cashew, mmm :)
5. RixFMs nya hitlåt: Jason Mraz - I'm Yours.
Haha, skoja bara. Den hade legat på min minuslista om jag haft någon
4. Mjukglass Jag ska äta minst en om dagen i Stockholm. Saknar den vi fick i turkiet med smak av kaffe
3. Bada badkar Helt underbart efter en kall vårdag, nästan som att varmas upp utomlands
2. Bodycombat Provade första gången igår och jag kommer definitivt gå dit igen
och på första plats: DESPERATE HOUSEWIVES börjar den 15 april


image152   image155  image153


Kommentarer
Postat av: jessica

jag gillar inte heller jason mraz.. ÅH, har lyssnat sönder den låten fullständigt haha. vill typ spy när jag hör den :P blir det utgång imorgon linis? :)

2008-04-04 @ 18:07:06
URL: http://jessieca.blogg.se
Postat av: eleonora

visst är combaten kul?:D

2008-04-04 @ 18:23:58
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: annapanna

jag ser fram emot 15 april och en massa godsaker ;)

2008-04-05 @ 09:18:13
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0