Körslaget

Micke ringde igår vid halv 3 tiden. Vi pratade lite allmänt ett tag sen: Du, dom vill att jag och linnea ska pussas i slutet av våran duett... (hjärtat i halsgropen). Du ska få prata med Brolle (okej, hjärtat förflyttades mer uppåt och blockerade alla mina andningsorgan). Efter vårt samtal i ca 10 sekunder sa han: okej men om det är jobbigt för dig att micke pussar en annan så får vi lösa det på något annat sätt. (Tack gud).
Skyndade mig till StepIn där Petra väntade. Var tvungen rådfråga henne, Thomas och Anders&Carin som var där och tränade. Vad skulle ni ha sagt i den situationen?  Det slutade med att jag skickade ett sms :

Jag har diskuterat med Petra, och om du måste pussas med henne så hatar jag dig inte, men jag föreslår en puss på kinden.

Micke:
Vi har gjort så det ser ut som vi pussas men det är bara på låtsas så du behöver inte oroa dig.

Okej det kändes ändå lite bättre, var inte så orolig egentligen. Mer orolig för vad farmor och farfar skulle säga och vem av dom som skulle få en hjärtinfark. Hursomhelst är ju min älskling helt otrolig på att sjunga (men det vet väl dom flesta redan) Boden var helt klart den bästa kören i kvällens avsnitt (inte för att jag är partisk eller så). Markoolios kör var överlägset sämst.

Selan ringde efter programmet
selis: LINA det var så jjjääävla bra, jag dör, han är så kuung
jag: Selan gråter du? :)
selis: lite grann kanske

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.369899&renderingdepartment=2.5506


Idag har jag hunnit med en prommis runt heden med Lovisa. Bakat bröd, fixat fint i lägenheten och snart blir det matlagning (med efterrätt och hela köret). Jag längtar till Micke kommer hem ;-*

Petra ringde nyss och frågade om vi hade köpt aftobladet idag (nej, det finns nog inte en chans på miljonen att familjen Hällström skulle gjort det) Gick in och kollade. ALLTSÅ är det ett skämt?! vad säger ni:

AFTONBLADET


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

rådfrågningen till din sis då?
hur mkt betydde inte det?

2008-04-06 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0