Jag är sjuk

Idag är det en vecka sen jag hoppade av tåget i Stockholm med Linnea. Tiden går så snabbt, jag får nästan panik. Eller egentligen inte, för ju snabbare den går, ju snabbare blir det sommar! Och som vädret är nu känns det inte alls speciellt långt borta.
Jag blir så glad när det är sol och varmt. Jag och mina arbetslösa vänner (Johanna och Mirja) har suttit hos Rickard hela veckan och lapat sol. Helt underbart! jag orkar nog inte börja jobba igen, någonsin .. ;p

Igår var jag och Micke på sagakonserten. Dom lyckades riktigt bra, den var nog den bästa av dom 3 jag har sett. Dom hade bra upplägg, bra låtar, bra sångare, bra skämt. Dom får 5 stjärnor av 5. Vi höll på att skratta ihjäl oss för ena killen som var med lät exakt som JohanLars. (joi jagsaknardig)
När vi kom hem somnade jag i mickes knä samtidigt som han spelade gitarr och sjöng för mig <3

image161

Mirjo, det är dags att slänga vinterjackan nu!
Vi syns på stan klockan 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0