helg

Fredagsfika med Johanna Mirja och vår inadopterade unge Martina :b Det blev några timmars hängande och skvallrande, hannapanna hansson kom förbi ett tag också ;) anni vart var du?
En sväng på stan och sen hem till mamma och pappa. Fick världens huvudvärk så somnade rätt tidigt

Lördag var jag och lovisa ute och gick hela dagen i princip. Haha. Jag gav upp boken Snabba Cash, förlåt men jag förstår inte alla ni som säger att den är så bra. Jag spyr, jag orkar verkligen inte ta mig igenom den. Noll stjärnor av 100 möjliga. Började läsa Luftslottet som sprängdes istället, Stieg Larsson finns (fanns?) det någon bättre författare? :)
klockan 7 for jag till Joi, sen förbi rab och slutade hos Selan där det var party. Hade inte tänkt att dricka, men så blev inte fallet. Blandat med människor från alla håll och kanter. Hanna H kom och räddade mig :) På något märkligt sätt hamnade vi i Luleå med Jimmy, Klingert, Robin, Strålis och Annika (eftersom det finns en miljon stavningar på det namnet är väl chansen ganska stor att den där är fel, men men.. )
Hemma i Boden igen vid 3 tiden där jag var tvungen att rädda en döende Joi med alldeles för hög promillehalt i kroppen. Det slutade med att johan deckade till Djungelboken och jag for hem.

Igår var det fotboll som gällde. Jag johanna edvin micke rickard fredrik satt och skrek på läktaren, Mirja som spelade. Vi orkade med en halvlek sen blev det Chilichili med selan och gurra. Kvällen avslutades i Selans soffa med ögonen på Pretty Woman med johanna medan grabbarna lirade dota(?)

Nu ska jag på prommis med Linnea som är hemma! :D Ikväll blir det handboll hos Anni, pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0