hårdbröd

Gud vad det är svårt, hur ska jag kunna välja vad jag ska göra till hösten?!
Ska jag fara till Barcelona och jobba med johanna och edvin, isånnafall måstejag lämna micke hemma och det vill jag verkligen inte. Vet inte hur länge jag klarar mig utan honom.
Jag vill fara och tågluffa, men det känns ändå som jag vill vara borta en lite längre tid, kanske til novermber i alla fall. Någon som kan tipsa mig om vart man ska fara och tågluffa? jag ska nog ringa och ta ett snacka med Johanna J eller Eva B : )
Dessutom har det ju alltid varit lockande att fara till USA/England som Aupair, men det är helt uteslutet ..
jag vill fara och jobba i norge och tjäna pengar, jag vill fara och jobba i Åre eller Björkliden, jag vill alldeles för mycke.
Kan någon bara berätta vad jag ska göra bara!

Mys hos Anni igår med varma mackor och Té. Jag har lärt mig att äta salami, jag känner mig vuxen!
Nu ska jag dra mig till stepin, core med mirja klockan 11.
Sen ska jag hinna färga selans hår på hans lunchrast, och ikväll blir det DESPERATE med anni. JOhanna, Linnea, Mirja, Petra, Erika ni är också välkomna om ni läser det här, detär bara dyka upp ;b


Kommentarer
Postat av: madde

man klarar sig längre än vad man tror utan sin respektive, och man ångrar sig nog i längden om man stannar endast pga. honom. ni har ju trots allt hela livet på er :) och han kan ju hälsa på :P
annars kan du ju alltid dra till umeå. det är nice.
mår finemang! kan ju inte vara annat när det är så här fint väder :) hur är det med dig annars då?

2008-04-22 @ 16:54:55
URL: http://maddekemppi.blogg.se
Postat av: eleonora

haha funderar du också på tågluffa:D
mm du är då inte ensam om panik med höstens planer iaf

2008-04-22 @ 17:16:21
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: eleonora

jo kom på det idag på steppan haha, det eller thai en månad, sen vill jag flytta söderut också, eller plugg i usa:D
jo men tror inte jag kommer in snitten är ganska höga, och beslutsångest. funderar på yrkesutbildning:D

vart har du tänkt luffa?
sökt nå själv?

2008-04-22 @ 18:10:00
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: eleonora

jo men precis, tusen saker man skulle vilja göra. och sen tanken "tänk om det jag pluggat är tråkigt att jobba med sedan"

näe inte det inte, andra planer:D
själv då? eller ska du hålla till valborgs?

2008-04-23 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0