Festival

image163Lulekalaset är nog ett måste i år :

- The Boppers
(underbara minnen från Western Farm förra året)
- Lars Winnerbäck (Han behöver ingen förklaring, jag och anna ska sjunga som aldrig förr)
- E-type, E.M.D. (haha, okej det var inte så många bra, men lasse väger upp så man måste dit på lördagen i allafall.

Jag hörde rykten om att Kent skulle till PDOL, det var dock inte sant så nu slipper man gå in på den festivalen. Kanske dags för Piteå att inse att dom måste sänka priserna om de ska komma nå folk.
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!

image164


Kommentarer
Postat av: petra

Men åhhh boppers!!!!!!!!!!! Måste ses! Jag har då önskat ledigt då, får se om det går ;) vilken underbar bild föresten! PUSS!

2008-04-28 @ 12:57:20
Postat av: panna

ord kan inte beskriva, jag säger bara tre saker:
1. du, jag och lasse
2. pdol gå och dööö
3. BDN ALIVE OCH OLA ; )

2008-04-28 @ 18:58:19
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0