efter min världsturne

Här sitter jag med solen i ögonen och solsken överallt (känner mig Lasse inspirerad), hemma igen efter en helt underbar resa till Stockholm som överträffade alla förväntningar. Har shoppat alldeles för mycket (men man måste väl få unna sig ibland?). Jag är mest nöjd med mina läppbalsam från Body shop (hade lite svårt att välja doft så köpte hem några stycken), mina Cheap Monday jeans, min Friis&company väska och mitt I love sailors-linne från Gina. Vi har ätit ute alla måltider (frukost, middag, kväll, natt), ruskigt gott men inte lika hälsosamt för min plånbok. 
Fredag var vi och såg Kelly, hon är en riktigt bra live-artist. Kanske inte så konstigt eftersom hon är känd genom idol. Olle och hans vänner var i en lägenhet på södermalm ? östermalm? vi blev inbjudna på party, men vi var förbi micke en sväng på hans hotell och sen var vi helt döda. Stupade i sängen efter allt skrikande och hoppande på Kelly.

På lördag var dagensmål att se körslaget. Vi hann med lite shopping, for ut till frihamnen på dagen och kollade in vart inspelningen var. Eftermiddagen gick åt till att försöka skapa heja-skyltar till direktsäningen. Fick råna tunnelbanan på reklamskyltar, leta igenom en kontainer utanför oss efter plankor osv. Det blev ändå panikartat, men dom kommer väl ändå inte zooma in våran skylt ? ... Snyggt jobbat Pg. Körslaget var extremt mycket bättre live och Boden var bäst som vanligt. ;b Det var 100 gånger roligare än att se på tv, jag tror jag måste fara någon helg i framtiden och kolla också :)

Vi bodde i gamla stan, helt perfekt. Har myst där hur mycket som helst. Jag kan nog inte beskriva med ord hur bra jag har haft det, det känns som jag har varit borta en vecka eller två. Vi har hunnit med hur mycket som helst på 3 dagar.

Nu ska jag ta och äta lite frukost (Jag vill ha Scones med philadelphia och björnbärssylt från Café Kladdkakan). Nu blir det dock hårdbröd och vatten eftersom mitt konto är tomt. .



image160

Foto: http://iniquitous.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0