booring

När jag köper hus ska jag se till så det ligger rätt i förhållande till solen. Det finns inget mer irriterande (eller okej, jo det finns det, som ex. sand i sängen) än, som på våran balkong. När vi vaknar lyser solen rakt på balkongen, mm. Supermysigt, men sen klockan 10, jaha då är det borta, bakom huset, och våran balkong är en kall och skuggig plats!
idag satt jag och pressade tills den gick runt hörnet, ca. 09.45. Hur mycket tar solen egentligen innan det? Inte ett skit, men med lasse i öronen och en känsla av utomlands gjorde det inte så mycket.

Nu sitter jag iallafall inne och bara tittar ut genom fönstret på det fina vädret. jag orkar inte ta mig ut, jag ska nog snart börja med lunch. Köttfärsås och spagetti, vilket är den enda vi har hemma. Det var ett tag sen vi handlade.
Annars så sitter jag här och saknar micke, hur är det möjligt? det är mindre än 4 timmar sen jag fick pussa han och ändå känns det som en evighet tills han kommer hem (30 min). Jädahmhms. Linnea, det är möjligtvis du som kan få fram något vettigt ur det där ;p

VALBORG - grillning, fest, musik, sol, vår. Jag gillar det. Kvällen lär bli helt kanon. Dock blir det nog aldrig 5/5 med tanke på att Anna (i lund) och Micke (jobbar) Inte kommer vara där. Några av dom viktigaste :/

  


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare linnea jonsson

SNYGG du är!

2008-05-05 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0