Tillägnad Dan

Kom just hem från ett träningspass på Step In. For dit klockan 19.00 med anniminpanni och körde lite styrke (vi vet alla att det mest blev skvaller). hann inte vara med anna så länge för 20.00 skulle jag och petra på Body pump. Det var riktigt roligt, och jobbigt, känns att det var ett tag sen man tränade styrke (jag saknar Carin och Anders). Jag kan nog tänka mig ett liv som "Stepinbrud", haha, nä men det är ju svin roligt. Inte fel att ha Petra med sig som alltid gör mig glad :) Slutade passet med att gå i 10 minuter (bara för skvallrets skull).

image84








ÅH, det känns som jag håller på att jobba ihjäl mig.

I helgen ska jag:

- baka pepparkakor
- baka lussebullar
- Äta lussebullar
- äta pepparkakor
- pussa på micke *zmajl* :D
- skriva önskelista
- Julpynta
- Skicka julkort
- Handla julklappar
- Gå på skyltsöndag
- mysa
- Utgång
- SE JULKALENDERN!! ´(jag har börjat nedräkningen)

fika/duscha/sova/jobba  .. 


Kommentarer
Postat av: panna+pinis

öh, vi var ju jätteaktiva (inte så att jag har träningsvärk, nejnej)

KOMMER SAKNA DIG IHELGEN (L) men jag längtar tills söndag : )

2007-11-30 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0