Tidsfördriv

Sitter här och väntar på att handbollen ska börja. Har redan packat ner poompoomsen och kortkjolen, övat på cheerleading sångerna och vaxat benen. Satt och läste lite bloggar här och där, fastnade på Maddes, såg att hon hade svara på sånna där frågor som man alltid fick på hotmailen för 5 år sen. JAg tyckte det var lite roligt så jag kopierade av dom, förlåt maddi, du får slå mig om du vill ha ensamrätt på dem :P
 

1. Värsta känslan?
Att vara olyckligkär (oväntat svar där fröken hällström)

2. Bästa känslan
Att få somna och vakna tillsammans med världens underbaraste person och inse att han är bara min :)

3. Din första tanke när du vaknar?
-paaanik- jag har försovit mig (det händer ca 3 ggr per natt)

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Cobrastyle sen ca forever tillbaka, Hey mickey med b'witched när micke ringer (fyndigt lina,fyndigt)

5. Har du någonsin varit kär?
jag är mitt i det right now :) (jag kunde inte ha sagt det bättre själv så jag citerar Madde)

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Ingenting just nu, men förhoppninsvis ska det upp en tavla där snart över Manhattan by night.

7. Vad har du under sängen?
Träningsväskor

8. Ser på?
Desperate housewives, 2 and a half men, Vänner.

9. Lyssnar på?
Förtillfällen fläkten från datorn (går att jämföra med ljudet från ett tåg)

10. Skriv nått smart!
Helt plötsligt är allt jag lärt mig från 3 år på natur borta... emh, cosinus ?

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Det skulle väl vara spice grils då :p

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Petra Isaksson: Vad sker ikväll ? :)

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Det kan nog vara det svåraste frågan jag vet ljust nu, lycklig ..

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Som en mummelfia :b

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Oscars överraskningsparty den 17 februari 2006, dom som var där vet :b

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? 
pajätar tävling ?

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
vänsterhanden, den är helt oduglig :b

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Att kunna flyga : )

19. Vad är du beroende av?
Maaaat : P

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Eftersom jag kan flyga (enligt mina superhjältkrafter) så tror jag inte jag behöver nått speciellt, kan ju komma och gå som jag vill. Men kanske ett paraply om det blir regnigt : ) 
image68





Nu ska jag gå och göra mgi iordning för Handbollen. sen ska jag och mamma på stan /tjingeling

Kommentarer
Postat av: madde

haha.. det är lugnt lina. jag skall inte slå dig. tycker ju själv det är roligt att läsa andras och så är jag ju inte sådär jätte ego :)

2007-11-19 @ 18:30:33
URL: http://maddekemppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0