Sjukis

For till ubbis igår kväll, eller ja rättare sagt till Torsten. Träffade Petra och Erika på kvantum, köpte go´fika och for tillbaka till torsten alla 5 och såg freaky friday :) You got to love girly movies.
När jag kom hem kände jag ursch och fy och blä, mådde inge vidare bra alls :/ Har inte kunnat sova så mycket i natt så det blev ingen handboll för mig idag... :/

Varit hemma i soffan hela dagen, käkat bullar och saft, yuumie. Jag och mamma har även hunnit skrapa 10 bbklotter var, varav vi fick 1 vinst.. hmm ...

Nu vill jag att Micke ska komma hem från harads så jag får pussa på honom.

image43






















Mycket att fundera på, svåra beslut att ta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0