Plättar

Idag har jag och petra varit och tränat på morgonen : ) Sen kom erika och hon fick spana in våran lägenhet. En promenad i snön till kvantum och köpte mjölk så vi kunde göra plättar. Erika hade redan varit på kina så hon hoppade över vår super goda mat : )

köpte hårfärg också så lovisa ska få färga mitt hår idag. Hon är förövrigt här och hälsar på.

image72



Så nu var det gjort. Det var jobbigast att berätta för Johanna och Anna. JAg ville att dom skulle veta om det innan jag sa det på träningen, eftersom dom är mina allra närmaste vänner. .Resten va jobbigt också men nu är det ur världen. Har inte velat skriva någonting om det tidigare i bloggen för jag ville inte att det skulle börja pratas eller att alla skulle börja tro saker. Men nu kan jag i alla fall skriva det. Saken är att jag har från och med idag tagit en paus från handbollen. Det kanske låter som världens fjantigaste sak för er därute som inte är involverad men för mig är det ett gigantiskt kliv.
Jag tycker inte att det är roligt längre och det har kännts jätte jobbigt att gå till träningarna. Har funderat jätte mycket hela veckan men igår beslutade jag mig för att det är bäst så här. Jag vet inte hur länge jag kommer vara borta från handbollen eller om jag ens kommer tillbaka. Men jag hoppas att jag får tillbaka suget, men det får tiden visa.

Det känns sorgligt när man tänker på allt som har hänt med handbollen. Jag har ju trots allt spelat i 11 år, men som läget är nu så känns mitt beslut helt rätt. Det som känns värst är att jag inte kommer få träffa Anna Johanna Hanna och Linda varje dag, men vi har ju alltid fredagsfikat :)

image73

Kommentarer
Postat av: lovisa

men jag vill också vara nämnd att du inte träffar varje dag på träningarna ;b

2007-11-26 @ 17:38:45
Postat av: Johanna J

Vad tråkigt att du också har pausat...
Jag saknar sig Lini! Och massa andra i laget med.

2007-11-28 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0