ljusljusljusgrönaljus


Jobbade åt hemtjänsten igår. Jag saknar det faktiskt, det är kul att komma dit ibland och jobba, det är som att hälsa på nära och kära. Åh, vissa av tanterna är så söta så jag dör, jag vill bara ta hem dom, haha. Det är så chill att jobba när Agneta och Gerd jobbar också, dom får som dagen att bli så rolig, haha :)



Linnea kom och åt sin supermegaopalenmacka hos oss på hennes rast mellan Internflora och Sillen, kollade in lägenheten och pratade strunt, min ubbebubbe (L) Vi lämnade av henne på medborgarplatsen och sen for vi och handlade massa mat. Jag är ju stammis på Coop nuförtiden, är där ca 2 ggr om dan, haha :) jag och gamlingarna.

Träning, sov hemma, var svin trött, orkade inte ens se hela Grey's. Jag vet inte varför men jag har tappat suget lite för Grey's, kanske för att jag inte kan hänga emd så bra när jag jobbar 2 av 3 onsdagar :/

image46



Idag var jag och micke på stan och handlade lite saker till lägenheten, letade gardiner och draperi, men det gick inte så bra, eller ja, det var mest börsen som sa stopp :| köpte ljus och tallriksunderlägg istället, hittade massa fina blommor jag vill ha, men lite för dyra :/ får handla dom nästa lön eller nått.
Jag och micke satte upp en tavla när vi kom hem, det börjar bli riktigt fint nu :) 









Eftersom en bild säger mer än 1000 ord beskriver jag min kväll såhär:

image50 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0