ledig

Jag har kommit fram till att det bästa som finns är att vara ledig. Åh bara slippa göra någonting alls, inga tider att passa, inga måsten, ingenting !
Vaknade kring halv 12 idag, drömde världens sjukaste dröm om att jag körde flygplan och Jens Holmström var flygledar eller vad jag ska kalla det. Helt plötsligt satt jag och mamma och diskuetrade min start och landning. Jag landade i vattnet med flygplanet och heltplötsligt var det en båt. Ingen kom och plockade ur mig vattnet så jag fick sitta där hela natten :( Okej nog om min helt meningslösa dröm som i sin tur har lett till en helt meningslös dag.

Micke for till Harads vid halv 1, innan dess var jag tvungen att plumsa ut i snön och borsta av hans bil som stått där i en vecka och var inlagd i en meter snö :) Micke hade inte tid för han var tvungen att fixa vårat internet som dött igen, tredje gången.. Om katter har 9 liv, hur många liv har då bredbandsbolaget?
Jag tittade lite på tv, sminkade mig och försökte platta håret (vilket slutade i ett brännmärke på byrån i hallen :/). Jag insåg att nu fick det vara nog, så ringde till Frisyr och beställde en klipptid. Två timmar senare, 3 kg hår lättare, 2 hårprodukter tyngre och 780 kr fattigare så var mitt mission för dagen avklarat. 

Gick till Step In, jag och anna skulle träna. Hade halvt bytt om när jag fick ett sms av anna (som jag borde fått för en timme sen, men min mobil är knäpp så..) att hon inte orkade för dom hade dubbelträning idag med handbollen. Insåg att jag inte ides träna, klädde på mig och for hem till soffan istället. hmm, det första radioeklamen som kom när jag hade satt mig i bilen efter step in var: Den bästa träningen är den som blir av, Step In Boden. .. Hmm, är det ett sorts tecken? Gud som försöker ge mig skuldkänslor? Bara i protest for pressade jag i mig glass på eftermiddagen.

Annars då, helgen var rolig, fick ju redan på vem mr mysterious man var :)

Nu ska jag fara från hampis till stan, tjingeling


Kommentarer
Postat av: arg bloggare

haha, nu är tjejen som bara skriver arga kommentarer igång igen.. ville bara säga att jag är grymt irriterad på att du inte uppdaterat din blogg på TVÅ DAGAR! blir crazy.. haha, nee liniis du har jättemysig blogg! keep on /dan?

2007-11-29 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0