IKEA

 Hej hopp i lingonskogen ;)
     image17








Jag har paus i mitt möbelbyggande, kramp i armarna har gjort att jag varit tvungen att avbryta för ett litet tag. Jag vet inte nu på rak arm hur lång tid min återhämtning kommer ta. Jag får höra med experterna och känna efter. Det är  mycket som behövs göras men Micke ägnar sig ändå mest bara åt Guitarr hero, haha. okej det är han som skruvat ihop allt annat, jag fixar våra små lack sidobord :) har skruvat på 2 ben, jag säger bara det fyfasiken va tungt.

På äventyr till Ikea i dag i alla fall, shoppade loss som aldrig förr. Fick hem cirka en miljon prylar, men glömde att köpa tja.. cirka lika mycket :) ååååh, det kommer bli så fint, vi har så bra smak, haha : )
The family var och godkände vår lägenhet idag : ) Lovisa ville mest hem och se desperate, who can blame her :b
Vi hade ju match i kvälll mot kroken så min och petras desperate kväll blev inställt, jag gråter ... blood (som johanna skulle sagt)

Lax och pasta med god sås till middag, muuums :D Lax är så gott :) yuuumie

Nu jobbar jag onsdag torsdag fredag, jag gillar mer att vara ledig, känns som att det var hundra år sen jag fick sova ut.. Och det betyder alltså att jag nu skulle vara cirka en miljar år eftersom jag senast sov ut i går *suck, snyggt nu är man oldie också :b

Jag har inte hunnit ladda in bilderna från turkey. Jag vet att alla ni där ute håller på att dö av längtan och knappt står ut nå mer, bra sitter framför datorn och uppdaterar min pixbox var tredje sekund, ni sover inte på nätterna och äter knappt något på dagarna. Men håll ut lite till så ska jag snart fixa det, kom ihåg: den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge :)

Nu ska jag byat webbadress och beställa hem lite kläder istället, mee like ; )

- I love my music man
  
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0