Hanssons

 Karamell chokladbrun

Vaknade upp med brunt hår, det kändes lite ovant men jag gillar det. Funderar på att lägga in lite slingor men det får bli någon annan dag. Ångrar att jag inte gjorde mer slingor av den karamell chokladbruna färgen, min nya favorit. Istället gjorde jag mest slingor av en ljusare brun, ville ju inte göra något drastiskt.



 Fagottvägen

Tog bussen till stan 11.37 och surrade lite med carrobarro som skulle till luleå. Jag måste också dit och köpa mig ett par vinterskor, mina tygskor funkar inte så bra i kylan :/ Hoppade av vid polisstationen och gick till lägenheten där min invalida sötnos hoppade omkring på ett ben. Nu låtsas han som att han är döende och bara kan ligga i soffan och se deal or no deal.


 

Hanssons med Anna Sara och Petra klockan 1, mysmysmys :) Sen gick jag och Anna på stan en sväng, handlade lite dekorationskvistar av linnea på Interflora. Några söta äpplen och ett ljusfat också. Anna skjussade hem mig.

Jobb om en timme, utgång i helgen :)


image83
Vi syns mina chokladpraliner


Kommentarer
Postat av: Erika

Du blev jättesöt i den nya hårfärgen linis ;) Längtar till nästa lördag, till vår advents-myse-fest! It's gonna be great (^^,) Kan bränna en bra julskiva till pepparkaksbaket hihi. Puss!!

2007-11-23 @ 22:33:18
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: petra

åh supersöt på den där första bilden, plalin-etra smälter ;)

2007-11-24 @ 01:33:20
URL: http://petraisaksson.blogg.se
Postat av: Emelie

åh, vad söt du var i brunt hår ;)
hoppas allt är bra med dig hemma i boden. ha det bra!

2007-12-01 @ 04:23:10
URL: http://emelierisbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0