fredagsfika


image58

   
   



Fika på Hasse idag med Anna och Linnea, en Cafe latte med vaniljsmak, muuums. Gottade till det med en jordgubbsbakelse också, förlåt vågen det var inte meningen att synda :p
Anni pressade i sig en varm choklad och en chokladmuffins, justja, och scones - som förövrigt var godare än scones brukar vara. Linnea tog världens största kopp Té, drack ca inget alls och åt en mumsmums eller vad jag ska kalla dom.
Åh, det var super mysigt, massor att prata om : ) Linnea började jobba klockan 2 så jag och anna drog en svängom på stan, dock utan musik så det var svårt att hålla takten (okej nu spåra det .. )

image59 image60 image61 image62

Hem och satte upp gardiner som jag snott hemifrån, dom får duga tills vi hittar något bättre. Vita linnegardiner i fönstrena och ljusbruna längder som draperi till sovalkoven.
Ska kika lite på Jotex om dom har några snygga... okej såhär 2 sekunder senare kan jag konstatera att dom inte hade ett piss :S 

Snart kommer mami och papi och hämtar oss så ska vi äta TACOS :) sen blir det Idolmys med anna martin linnea tommy, förhoppningsvis johanna också, hon får ta med sin respektive om hon vill ;) Nu håller jag nog på Marie när Christoffer fick kasta in handduken förra gången. Ja menar, blond, stora boobs, sjukt bra sångröst, det är ju Mariah Carey upp i dagen, det kommer bli greate : b Så Marie ska va kvar, och jag vill att mattias drar (höhö)

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0