Franska örter

Jullängtan



Jobb hela dagen idag, kändes riktigt jobbigt. Jag skulle vilja ha lov nu.
Gick hem till lägenheten klockan 17 på min middagsrast, gick förbi hemköp och köpte cream fraich som vi skulle ha till middagen, pommes frites med kyckling och wokgrönsaker (standard). När jag kom hem hade den gått sönder och låg utmojsad i min väska, ansdflöiaef.
Istället blev det ett orginalmål på Max, Selis var här så han följde också :) Joii jobbade och mirja var där och pressade också, rena rama släktmiddagen.
När johan slutade for vi hit, tillbaka till lägenheten. nu ska jag snart till jobbet igen och dom andra 3 sitter och funderar på om dom ska supa eller inte..


Våran soffa kom idag, super fffiiin :)

Tisdag: Jobb, Desperate med petra och erika
Onsdag: Handla inredning
Torsdag: Luleå med petris (?), Lasse med mammi, lovisa, Monica och ellen
Fredag: Fika, en halv cafe latte med vaniljsmak kanske (L)


Kommentarer
Postat av: panna

jag längtar till chokladen (L)

2007-11-14 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0