Apocalypto


Igår efter träningen följde Johanna med till mig :) Vi for på Kvantum och handlade ingredienser till varma mackor (väldigt avancerat). Träffade Linda som var där och stor shoppade också. Vi fick även med oss en Champis hem, mumma. Åh, johanna som ska till Karibien på söndag, lite mycket mega avis är jag !!

image69

Duschade och gjorde iordning mackorna. Första gången ever som vi använde vår ugn, haha. Linnea och Tommy dök upp kring halv 10. Tommy vägrade äta av våra mackor, fast till sist fick vi i honom den sista :) Johanna for hem kring 22 - 22.30. Strax efter kom micke hem från sin träning : ) Vi spelade guitar hero ett tag och sen såg vi film, apocalypto, riktigt bra film faktiskt tyckte jag. första gången ever jag sett en film som är 2 timmar och 20 min utan att somna : ) lite frustrerande filmsekvenser kanske men annars helt ok : )

sov till 12 imorse, det kändes som en evihet. åh, jag börjar bli gammal. Ni vet sådär så man bara kan sova till 7 på morgonen :( snart kommer väl rynkorna också.
Ska jobba till 12 imorrn åt hemtjänsten, sen hem och hjälpa lovisa med hennes fysik.

Nu ska jag gå och pussa på min fru ;-*


Största bedriften idag var att jag och micke tog oss till hemköp och tillbaka. Fick hemimage70 lite gotta, gjorde hamburgare till middag. Roligaste fyndet var ett pepparkaksfil, fast vi struntade i att köpa det, det får vänta till december. ÅH, jag har redan julkänsla. På tal om att jag nyss skrev att jag höll på att bli gammal så är jag fortfarande som ett barn när det gäller julen, iiiih -det pirrar i magen-.
Jag vill köpa julklappar och dricka glögg, så in klapparna, skriva rim, baka pepparkakor, äta lussebullar, se julkalendern, ja allllt! :)
 

Jag har spelat ps2 hela dan och micke har nött dator. Selan var förbi ett tag också

Dagens låt :
Elmo - the anthem

Jag tänkte att ni som läser min blogg skulle bli lite mer aktiva, så lyssna nu på låten och sen kommenterar ni den.












 godnatt alla pepparkaksgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0