allmänt babbel

Idag tänkte jag ge poäng till kroken, inte för att dom vann över oss (det får handbollsförbundet göra). Av mig får dom poäng för deras braiga musik på uppvärmningen :) Dock lite jobbig musik för man kan ju inte låta bli att bli party sugen. Det känns som det var en evighet sen jag fick vara emd på förfesterna och umgås med my lovely friends. Nu förtiden går jag direkt från jobbet (slutar 23.00) till krogen. Att jag dessutom börjar 08.15 på söndag är ju inte heller det mest positiva. Jag ska nog ändå inte klaga med tanke på att jag förmodligen har världens mest chilla jobb ;b

Förra helgen får ändå många stora plus, Anni får nog ta största delen av stjärnan, men självklart linnea och johanna också :) I december har vi ju inte lika mycket matcher och då kanske det kan bli något roligt av :) Jag vill redan nu börjar planera juldan och nyår :p

Vi börjar få lite ordning i lägenheten, men jag vill ha våran soffa nu! Ett större köksbord hade kanske också varit bra, men det får bli till nästa lön tror jag, vilket jag förresten hoppas blir riktigt stor eftersom jag hinner jobba 2 hela helger, måste ju ha råd med alla julklappar :] På tal om löner så kommer här bilderna från vad min förra lön gick till:

    
   
    
    

       
      




Jag saaaknar Eriiiiika, my honneybonney

We're hand in hand, Chest to chest and now we're face to face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0